Vintage

Something Different for Joomla!

Szukaj

Użytownik

Tagi

Bojkot żałoby narodowej
Opublikowane 23 lip 2007 w politykahumorgrafika

Myślałem ze to ja jestem jakiś nienormalny - ta szopa narodowa zwana także żałobą to po prostu jakiś totalny debilizm.


 

» Na szczęście na wykopie znalazłem ciekawy artykuł oraz wywiązała się ciekawa dyskusja. Okazuje się, że wiele ludzi myśli podobnie.

» Mówiłem to przy okazji 9/11 - gdzie w zamachu zginęło 3000 osób (mniej więcej tyle ile na terenie samej Afryki dziennie umiera z głodu i chorób i biedy spowodowanych przez białe władze kolonialne). Mówiłem to po "tragedii w Halembie". I powiem to dzisiaj, kiedy ktoś w końcu mnie słucha :)

» Na polskich drogach dziennie ginie 10-20 osób. Niewiele mniej niż zginęło jednocześnie w tym jednym wypadku. Ale na ludziach robi wrażenie tylko kiedy większa ilośę osób zginie w miarę jednocześnie, najlepiej w jak najbardziej spektakularny sposób. Co na to media? Przeleciał przez barierkę, spadł w przepaść i spłonął? Normalnie kurwa jak we Speedzie albo innej holiłudzkiej produkcji! Dajemy na temat dnia!

» Ciekawy mechanizm i zadanie dla socjologów. To wszystko wina mediów, bo robią szopę, czarne znaczki i relacje na żywo. Przypomnijcie sobie jaka była szopa po śmierci tych górników czy miłośników gołębi w MTK. Ledyne czego żałuję, że politycy z żalu nie popełnili samospalenia.

» Drodzy państwo -tylko Z GŁODU co mniej więcej 3 sekundy umiera jeden człowiek. Nie wspominając o wypadkach, wojnach, morderstwach i egzekucjach. Mechanizm zbiorowej żałoby z powodu śmierci X osób w promieniu Y metrów naprawdę mnie zadziwia. Ciekawy jestem, jaka jest minimalna ilość ludzi i maksymalna odległość między miejscami ich śmierci, żeby wywołać takie halo w mediach? Wydedukowałem, że to coś w rodzaju współczynnika X/Y gdzie X to ilość ofiar liczona w osobach ciężko rannych i zabitych a Y promień na płaszczyźnie w setkach metrów. Wskaźnik rośnie gdy rośnie ilość ofiar a maleje gdy rośnie ich odległośc od siebie. Od pewnej wartości (tutaj jest to 50/1 czyli 50) media dostają padaki. Zauważmy że jak zginie np 18000 osób na przestrzeni kilku tysięcy metrów kwadratowych (Aryka) to wskaźnik jest malutki.

» Ten wypadek to wielka tragedia. Dla rodzin i bliskich, nie dla mnie, dla was czy dla całego, kurwa, kraju



Odwiedziny: 1558
Trackback(0)
Komentarze (8)Add Comment
0
...
Napisany przez zylaq, stycze 17, 2009
W pełni popieram.
0
...
Napisany przez KAmil, stycze 30, 2009
Zgadzam się. Ciekawa strona.
0
...
Napisany przez hologram, luty 07, 2009
Tak, to niewątpliwie był bardzo ładny popis umiejętności formułowania żartobliwej i ironicznej krytyki. Tylko, że całkowicie bezsensowny. Po pierwsze: co kogo, obchodzi smierc ilus tam bezużytecznych murzynów w Afryce? Którzy zdychają z głodu, bo zamiast pracować i uprawiać ziemie, walczą ze sobą w wojnach plemiennych?
A już zrzucanie winy za sytuację w Afryce na "kolonialne rzady" białych to jest totalny absurd - kolonie istniały 50 lat temu. Murzyni rządzą się sami od dawna, a dopóki te "kolonialne rządy" trzymały Afryke w ryzach, panował tam przynajmniej porządek.
To, że śmierc ilus osób w jednym miejscu na małęj przestrzeni jest bardziej tragiczna, niż śmierć dużej liczby pojedynczych osób na wielkim obszarze to nie powód aby się tym ekscytować - to normalna kolej rzeczy. To, że jacyc idioci gina na drogach codziennie przez swoja brawurę i zbyt szybką jazdę to ich wina i nie przyrównywałby,m ich śmierci do katastrof w kopalniach czy katastrof budowlanych.
0
...
Napisany przez Krwisty, kwiecie 04, 2009
Co do tych Murzynów w Afryce. Nie będę pisał o przeszłości co było 50 lat temu bo mnie to guzik obchodzi. Hologram napisałeś, że Murzyni nie chcą uprawiać ziemi a co za tym idzie mieć pożywienie, ale pamiętaj, że to Afryka i nie wszędzie można ją uprawiać. Tam gdzie natomiast można Murzyni też jej nie uprawiają. Pytanie brzmi dlaczego no przecież do chuja pana mieli by co jeść !? Po co mają to robić skoro nauczyli się że Biali zawsze pomogą, przywiozą jedzenie, leki itp. więc po co się męczyć ?? W ten o to sposób napędzamy błędne koło i tak będzie niestety cały czas. Co najgorsze w rejonach Afryki gdzie normalnie człowiek by nie przetrwał bo by po prostu się nie przystosował i albo by umarł albo przeniósł cały czas żyją i umierają ludzie. Zasada była prosta nie wpierdalać się z grabkami nie do swojej piaskownicy ale skoro to zrobiliśmy ileś lat temu to teraz nie można tak po prostu odejść i powiedzieć "zdychajcie z głodu" musimy pomóc. Dobrą rzeczą było by w końcu nauczenie tych ludzi żeby umieli zadbać sami o siebie ale to trudne. Czytałem kiedyś wypowiedź osoby która była na misji w Afryce. Pisała, że chcieli ich nauczyć jak uprawiać ziemie jak pozyskać pokarm i być samowystarczalnym przynajmniej na tyle żeby nie umierać z głodu ale odmówili nie chcieli pracować, pytali się tylko kiedy będzie następna dostawa, ale to myśmy ich tego nauczyli.
0
...
Napisany przez eque, kwiecie 13, 2009
Popieram!
0
...
Napisany przez Jhankok, kwiecie 13, 2009
Mnie ta żałoba nie rusza zbytnio. No ale bojkotować jej nie zamierzam, a to z tego powodu ze nie widze w tym żadnego sensu. Kolega zamiast bojkotować, moze by troche poprzeciwdziałał takiemu głodowi w afryce chociazby. Bo krzyczec przed kompem to niejeden potrafi.

Z góry przeprawszam, jezeli akurat w kierunku swych przekonań (nie tych zwiazanych z bojkotem, a z głodem chociazby) autor coś robi. Jeżeli jednak nie, to zacznij naprawe swiata od siebie, a nie domagaj sie tego najpierw od innych
0
...
Napisany przez Jhankok, kwiecie 13, 2009
Ah no i panie krwisty. Nie mam pojęcia skąd takie wnioski panu do głowy przychodzą, ale sa zbyt głupie by je komentować.
0
...
Napisany przez Krwisty, kwiecie 13, 2009
Ah no widzisz od osoby, która w przeciwieństwie do Ciebie Panie Jhankok była tam na miejscu kilkakrotnie i doszła do wniosku w sumie nie tylko Ona, że warto byłoby tych ludzi czegoś nauczyć, niestety przyjmowanie paczek weszło w nawyk, więc jak już nie chcesz komentować to napisz swoje wnioski bo na pewno masz bogate doświadczenie.

Napisz komentarz
mniej | więcej

busy